مدل

مدل دکوراسیون های زیبا + ایده های زیبا برای طراحی + مقالات طراحی

مدل

مدل دکوراسیون های زیبا + ایده های زیبا برای طراحی + مقالات طراحی

چند مدل خلاقانه نرده پلکان

سحر خانوم | چهارشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۳۰ ق.ظ

مجموعه: دکوراسیون و چیدمان



مایک کندی استاد ساخت این راه پله هنری است. او پس از هشتصد ساعت کار بادقت این راه پله را برای یک خانه قرن نوزدهمی در کمبریج ماساچوست تراشید. او آرایشی به این راه پله داد که شبیه درخت های مناطق گرمسیری دربیاید.

نرده پلکان , جدیدترین مدل نرده
نرده پلکان طنابی
این راه پله سیمانی با دیواره نقاشی شده ساخته ادلیکو یک دکور بسیار عالی برای دکوراسیون داخلی مدرن محسوب می شود. این راه پله از عناصر پیش ساخته تشکیل شده است که معمولا روی محل مورد نظر سوار می شوند.

نرده پلکان , جدیدترین مدل نرده
معمولا در هنگام ساخت راه پله های شاخه ای به شکل مجسمه یا در ساخت نرده های چوبی دست ساز به شکل شاخه درختان ریشه ها و تنه درختان را به صورتی هنرمندانه می تراشند.. اما شرکت هایی نظیر Imagination Metals از فلز استفاده ای دوگانه می کنند- یکی همان چیزی که همیشه به شکل کاملا صاف می بینیم و دیگری شکل های گرد شده- آنها فلز را به شکل های ارگانیک که شبیه مجسمه می شود در می آورند مثل انچه  در طراحی داخلی در شکل زیر می بینیم.

نرده پلکان , جدیدترین مدل نرده
این مدل راه پله فوق العاده یک کار هنری خاص و نامتقارن در خانه ای در لندن را به نمایش می گذارد، اما این راه پله براساس مدل پردازی کامپیوتری سه بعدی ساخته شده است و با استفاده از موادی که با لیزر برش داده شده اند ساخته شده است.

 

نرده پلکان , جدیدترین مدل نرده
همه طراحی های الکس هاو معمار پیچ و تاب دار و همراه با استفاده دوگانه است پله های سوراخ سوراخ را یک خانواده جوان خلاق به همراه دو فرزندشان ساخته اند آنها فقط شروع به نوسازی آپارتمانشان کردند و می خواستند راه پله با تزئینات تاریخی آپارتمانشان و نیازهای زیبایی شناسانه شان هماهنگی داشته باشد و همین طور یک دسترسی فوق العاده به اتاق نشیمن را ممکن بسازد. (طراح Biljana Jovanović)

نرده پلکان , جدیدترین مدل نرده
آیا متوجه شده اید این پله ها چگونه روشن شده اند؟ این کار قطعا به خاطر دلایل امنیتی صورت گرفته است، اما آنچه کمتر واضح است این است که گوشه های آخر باید روشن تر بشوند تا از افتادن درون سایه های بی پایان جلوگیری شود. نرده ها همیشه عنصری امنیتی برای پله ها بودند اما در اینجا به غیر از این مورد راه را نیز روشن می کنند.

 

نرده پلکان , جدیدترین مدل نرده
راه پله ای شبیه استخوان های ستون فقرات خلق شده توسط طراحی به نام فیلیپ واتس

نرده پلکان , جدیدترین مدل نرده
طراحان داخلی و معماری خوش ذوق از محدودیت هایی که به خاطر دلایل امنیتی به آنها دیکته می کند چیزی را انجا یا اینجا بگذارند می ترسند. نرده گذاری راه حل نیست اما تنها روشی است که یک نفر را روی پله ها محافظت می کند. این راه حل با استفاده از نرده های توری مشبک هم می تواند امن باشد هم اصول زیبایی شناسی را رعایت کند. چون قواعد را درهم نمی شکند و مانع شکستن استخوان های صاحب خانه می شود.

نرده پلکان , جدیدترین مدل نرده
طراحی داخلی معبد وات  بوپارمن با پلکان  اژدهایی استادانه و یک مجسمه نزدیک درگاه در جاده Tha Phae در تایلند.

نرده پلکان , جدیدترین مدل نرده
نرده پلکان بیرونی کافه Hard Rock

نرده پلکان , جدیدترین مدل نرده
نرده پلکان خلاقانه درموزه شهر در سنت لوییز

منبع : ileev.com

مطلب در سایت مدل موبایل

مطالب دیگر
بررسی اثرات ضد التهابی عصارهی هیدروالکلی برگ تنهای گیاه پنیرک معمولی Malva neglecta waller در مقایسه با عصاره ساقه، میوه و گل همان گیاه بر روی موش سوری نر
چهارچوب هوشمند سازی سیستم های انرژی و خدمات برق در وزارت نیرو
تعیین کیفیت آبخوان دشت شوشتر جهت مصارف کشاورزی با استفاده از از دیاگرام ویلکاکس و محیط GIS
تفاوت های جنسیتی در خودکارآمدی تحصیلی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان
اثر قطرمتوسط نانوذرات برروی انتقال حرارت جابجایی اجباری و مغشوش نانوسیال درون کانال سه بعدی مستطیلی با استفاده از مدل مخلوط
Determining the Role of Culture on Promotion of Creativity in Design
شبیه سازی واحد تولید آکرولین از پروپلین توسط نرم افزار Aspen Plus
ضرورت کنترل آلودگی پساب های ورودی به رودخانه کشف رود مشهد و ارائه راهکارهای مناسب
بررسی تاثیر برنامه آموزشی خود مراقبتی در بهبود کیفیت زندگی سالمندان تحت پوشش مراکز بهداشتی درمانی شهر زنجان
بررسی تاثیر ترفندهای قیمت گذاری بازاریابی عصبی بر رفتار خرید مصرف کننده های پوشاک)مطالعه موردی فروشگاه های پاتن جامه استان کردستان(
  • ۹۵/۱۲/۰۴
  • سحر خانوم