مدل

مدل دکوراسیون های زیبا + ایده های زیبا برای طراحی + مقالات طراحی

مدل

مدل دکوراسیون های زیبا + ایده های زیبا برای طراحی + مقالات طراحی

مبل را کجای خانه بگذاریم تا پولدار شویم؟!

سحر خانوم | چهارشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۳۰ ب.ظ

مجموعه: دکوراسیون و چیدمان



آشنایی با قوانین فنگ شویی, چیدمان انرژی زا
تاکنون درباره قوانین فنگ‌شویی برای سلامتی بیشتر، افزایش انرژی، روابط بهتر و... چیزهایی خواندید اما این اصول چند هزارساله چینی‌ها بسیار متنوع است و برای هر چیزی راه‌حلی دارد. مثلا برای افزایش ثروت! فنگ‌شویی می‌گوید درآمد شما متناسب با انرژی و انرژی در ارتباط مستقیم با چیدمانی است که در خانه برقرار کرده‌اید. این پیشنهادها را ببینید.

چوب در جنوب
عنصر ثروت چوب است و بخش جنوب شرقی خانه شما باید نمایانگر وجود این عنصر باشد. البته شاید خانه از پیش با عنصر دیگری مثل آتش یا فلز دکور شده باشد. در این صورت باید متعادل‌کننده را بشناسید تا بتوانید جریان درست انرژی را در منزل‌تان ایجاد کنید. رنگ‌های عنصر چوب سبز، قهوه‌ای و آبی هستند و برای مثال رنگ‌های عنصر آتش که رنگ‌های تنالیته قرمز هستند و رنگ‌های طیف خاکستری که نماد عنصر فلز هستند می‌توانند باعث تضعیف عنصر چوب شوند. اگر شومینه یا اجاقی در جهت جنوب‌شرقی خانه دارید، برای کم‌کردن اثر منفی آنها روی عنصر چوب، می‌توانید از یک کوزه سفالی روی شومینه یا تابلوهای سفالی حول و حوش آن استفاده کنید. کنار اجاق گاز می‌توانید از رنگ‌های خاکی و خنثی استفاده کنید تا تاثیر عنصر آتش کم شود.

کاسه و قالیچه وحوله در حمام
چکه‌کردن شیر آب انرژی را از خانه شما بیرون می‌برد. بنابراین اگر به فکر افزایش درآمد هستید اول از همه شیرآلات خانه را چک کنید و از سالم بودن آنها مطمئن شوید. در قوانین فنگ‌شویی بین عنصر آب و رفاه و ثروت ارتباط مستقیمی وجود دارد. این عنصر در حمام وجود دارد، بنابراین توجه به دکوراسیون حمام می‌تواند در افزایش ثروت شما موثر باشد. همیشه از یک گلدان سبز در حمام استفاده کنید. کاسه‌ای پر از سنگریزه به نشانه عنصر زمین و یک قالیچه کوچک یا حوله قرمز به نشانه آتش می‌تواند انرژی‌های حمام شما را متعادل کند.

آکواریوم پول می‌آورد
شما می‌توانید از یک آکواریوم هم در جهت جنوب شرقی خانه استفاده کنید. آکواریوم ترکیبی از عناصر است که می‌تواند انرژی چی را در آن بخش از خانه شما تقویت کند و برایتان ثروت به ارمغان بیاورد. آب آکواریوم نماد عنصر آب، گیاهان نماد عنصر چوب، شن و سنگ کف آن نماد عنصر زمین، خود سازه به عنوان نماد عنصر فلز و ماهی‌های رنگی می‌توانند نماد عنصر آتش باشند. سعی کنید آکواریوم‌تان را همیشه تمیز نگه ‌دارید و به سلامت ماهی‌های آن توجه کنید. قوانین فنگ‌شویی می‌گوید بعد از این کار می‌توانید شاهد وفور ثروت و انرژی مثبت در زندگی‌تان باشید.

بگذارید انرژی جریان داشته باشد
قوانین فنگ‌شویی به هم ریختگی را دشمن جریان انرژی می‌داند. برای اینکه کارتان رونق بگیرد و درآمد بیشتری داشته باشید باید از به‌هم ریختگی محل کار و میز کارتان به شدت اجتناب کنید. کشویی کنار میزتان در نظر بگیرید و تمام کاغذهای اضافه را در آن قرار دهید و در کشو را همیشه بسته نگه دارید. اگر چیز اضافه‌ای در محل کارتان وجود دارد آن‌ را دور بریزید. در کمدها و کشوهای مشترک را هم ببندید. به علاوه واقعا لازم نیست مقدار زیادی وسیله روی میز بچینید. سعی کنید تا جایی که می‌توانید میزتان خلوت باشد و دور و برتان برای جریان انرژی فضای کافی وجود داشته باشد. در عین حال سعی کنید میزتان از زمین مقداری فاصله داشته باشد و زیر آن باز باشد.

نمادهای ثروت در جنوب شرقی خانه
سمت جنوب شرقی خانه، سمت ثروت و موفقیت است. در واقع در قوانین فنگ‌شویی در این جهت جفرافیایی از نمادهای ثروت استفاده می‌کنند تا باعث جذب بیشتر درآمد شوند. فنگ‌شویی نمادهای ثروت متفاوتی دارد. چینی‌ها از مجسمه‌هایی استفاده می‌کنند که سکه‌ای در دهان دارند. شما می‌توانید قلک، ظرف گندم، سکه یا نمادهای اینچنینی در این بخش خانه بگذارید. استفاده از قبوض یا دفترچه اقساط در این بخش خانه اصلا خوب نیست. به علاوه شما می‌توانید از گلدان‌های سبز و سالم هم برای افزایش ثروت در این بخش خانه استفاده کنید.

منبع : seab-sabz.blogfa.com



دکوراسیون ایده آل خود را بسازید

  • فنگ شویی در اتاق خواب
  • فنگ شویی چیست؟
  • ایجاد آرامش و نظم با عناصر فنگ شویی
  • باید ها و نبایدهای فنگ شویی
  • خانه تکانی و تغییر دکوراسیون با اصول فنگ شویی!
  • فنگ شویی برای بهبود روابط خانوادگی!
مطلب در سایت مدل موبایل

مطالب دیگر
بررسی تاثیر بازشوها بر رفتار لرزه ای دیوارهای بنایی کلاف بندی شده
جداسازی انتخابی نیکل و کادمیم از محلول سولفاتی به وسیله مخلوط حلا لهای آلی دپا و سیانکس 30
بررسی تأثیر ضخامت لایه ی آبرفتی بر پاسخ لرزه ای و اعمال آن درآئین نامه 2800
بهینه سازی زمانبندی تهیه اقلام مهم در شرایط تورمی : مطالعه موردی سازه های فولادی
کاربری ها و مسائل حوزه نانوتکنولوژی، فناوری اطلاعات، فناوری عصب و بیوتکنولوژی
بررسی تربیت اخلاقی در بوستان سعدی و تأثیر آن بر امنیت اجتماعی
جداسازی گازهای دی اکسید کربن و متان با استفاده از غشاهای آلیاژی پلی اترسولفون/پلی اتیلن گلایکول
بررسی هیدروژئوشیمیایی منطقه کارستی تنگ آهن سمیرم
Montoring Schemes based on Cox-Snell Residuals
انتقال حرارت جابجایی آزاد دریک محفظه بسته به علت وجود 3جفت چشمه - چاه بااستفاده ازروش شبکه بولتزمن
  • ۹۵/۱۲/۰۴
  • سحر خانوم