مدل

مدل دکوراسیون های زیبا + ایده های زیبا برای طراحی + مقالات طراحی

مدل

مدل دکوراسیون های زیبا + ایده های زیبا برای طراحی + مقالات طراحی

خانه ای خوشمزه تر از هلو!

سحر خانوم | يكشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۳۰ ق.ظ

مجموعه: دکوراسیون و چیدمان



رنگ گلبهی یا نارنجی مایل به قرمز درخشان، شاد، کلاسیک، و بسیار تطبیق‌پذیر است. و از آن‌جایی که در مقادیر کم هم به چشم می‌آید می‌توان از آن در وسایل خاصی از خانه استفاده کرد. در این مطلب 10 دلیل برای استفاده از رنگ نارنجی مایل به قرمز را به شما معرفی می‌کنیم.

دکوراسیون نارنجی,چیدمان نارنجی خانه


1. رنگ نارنجی مایل به قرمز زیبایی خاصی به فضا می‌دهد. آیا اتاق شما کمی بی‌روح به نظر می‌رسد؟ برای حل این مشکل یکی از اجزای اتاق را به رنگ نارنجی مایل به قرمز درآورید. مثلا می‌توانید از این رنگ در قاب آینه یا میز کناری استفاده کنید.

دکوراسیون نارنجی,چیدمان نارنجی خانه


2. رنگ نارنجی مایل به قرمز شاد است. مانند یک هلوی رسیده یا یک طلوع آفتاب زیباست و ذاتا رنگ شادی است. هرگاه خواستید از این رنگ در اتاق خود استفاده کنید. به ویژه استفاده از آن در در جلویی خانه تماشایی است.

دکوراسیون نارنجی,چیدمان نارنجی خانه


3. رنگ گلبهی یا نارنجی مایل به قرمز  فضای سنتی را تازه و سرزنده می‌کند. رنگ گلبهی  بسیار زیباست اما در عین حال بیش از حد به چشم نمی‌آید. به همین دلیل شریک بسیار خوبی برای وسایل آنتیک و سنتی است. برای ایجاد تغییری مثبت در خانه سنتی خود، پرده‌ها، کوسن‌ها، و یا روکش‌های صندلی‌ها را به این رنگ درآورید.

 

دکوراسیون نارنجی,چیدمان نارنجی خانه


4. رنگ نارنجی مایل به قرمز ترکیب زیبایی با رنگ‌های خنثی ایجاد می‌کند. اگر از فضاهای تماما سفید در خانه خود یا اتاق‌هایی که کاملا از رنگ‌های خنثی در آن‌ها استفاده شده خسته شده‌اید، سعی کنید از وسایل تزئینی نارنجی مایل به قرمز در آن‌ها استفاده کنید. رنگ‌‌مایه‌های طبیعی وقتی در کنار رنگ‌مایه‌های روشن و چشم‌گیر قرار می‌گیرند ترکیب زیبایی ایجاد می‌کنند.

دکوراسیون نارنجی,چیدمان نارنجی خانه


5. رنگ نارنجی مایل به قرمز باعث درخشش رنگ مایه های تیره می‌شود. خاکستری زغالی وقتی با رنگ نارنجی مایل به قرمز ترکیب می‌شود جلوه زیبا و زنده‌ای پیدا می‌کند. سعی کنید تعدادی از کوسن‌ها را به رنگ نارنجی مایل به قرمز انتخاب کنید تا فضای شما درخشان‌تر به نظر برسد. 

دکوراسیون نارنجی,چیدمان نارنجی خانه


6. رنگ نارنجی مایل به قرمز به فضاهای مدرن گرما می‌دهد. با اضافه کردن کمی رنگ نارنجی مایل به قرمز به فضاهای مدرن یا تلفیقی سرد گرما بدهید. این رنگ در کنار خاکستری کم‌رنگ، سفید، و آبی ملایم ترکیب فوق‌العاده زیبایی ایجاد می‌کند.

 

دکوراسیون نارنجی,چیدمان نارنجی خانه


7. رنگ نارنجی مایل به قرمز  سرزنده و جذاب است. آیا چشم باز کردن در یک اتاق‌‌خواب نارنجی مایل به قرمز جذاب‌تر و مفرح‌تر از یک اتاق‌خواب معمولی بژ نیست؟ سعی کنید یک تخته پشتی قدیمی تخت‌خواب را به رنگ فیروزه‌ای درآورید و سپس با استفاده از یک روتختی نارنجی مایل به قرمز  و یک قالیچه راه‌راه سیاه و سفید آن را کامل کنید.

دکوراسیون نارنجی,چیدمان نارنجی خانه


8. رنگ نارنجی مایل به قرمز در هر فصلی زیباست. در بهار و تابستان از این رنگ در کنار سبز کرفسی، زرد لیمویی، و یا آبی استفاده کنید. وقتی فصل پاییز فرا رسید، رنگ نارنجی مایل به قرمز را نگه دارید و در کنار آن از رنگ‌های گرم‌تر و غنی‌تر مانند خرمالویی یا شکلاتی استفاده کنید.

دکوراسیون نارنجی,چیدمان نارنجی خانه


9. رنگ نارنجی مایل به قرمز هم در اتاق پسران و هم در اتاق دختران قابل استفاده است. زرد تنها رنگ خنثی برای استفاده در اتاق پسران و دختران نیست. دیوارهای خاکستری یا آبی در کنار رنگ‌مایه‌های نارنجی مایل به قرمز در اتاق دختران و پسران زیبایی خاصی ایجاد می‌کند. سعی کنید در اتاق‌خواب دختران دیوارها را به رنگ بنفش کم‌رنگ درآورید و در کنار آن‌ها از رنگ نارنجی مایل به قرمز استفاده کنید.

دکوراسیون نارنجی,چیدمان نارنجی خانه


10. رنگ گلبهی به فضا وقار و سنگینی می‌دهد. رنگ گلبهی هم‌چنین به فضاهایی که کاملا سفید هستند وقار می‌دهد. یک پارچه که دارای رنگ گلبهی یا یاسی است، مانند تخته پشتی تخت‌خواب در عکس بالا، می‌تواند نقطه شروعی خوبی برای این کار باشد.

 

منبع : chidaneh.com



دکوراسیون ایده آل خود را بسازید

  • 12 اصل برای دکوراسیون فصل پاییز
  • الفبای دکوراسیون
  • دکوراسیون شاد داشته باشیم
  • دکوراسیون و طراحی خانه های لوکس
  • دکوراسیون و چیدمان داخلی خانه
  • دکوراسیون و چیدمان داخلی خانه - سری دوم
مطلب در سایت مدل موبایل

مطالب دیگر
بررسی اثرات تراکم گیاهی و الگوی کاشت بر صفات زراعی ، عملکرد کمی و کیفی ذرت علوفه ای
تحلیل غیرخطی اجزاء محدود تیربتنی تقویت شده با ورق FRP به روشهای شیارزنی
طراحی یک مبدل افزایندهDC to DC با استفاده ازتکنولوژیMOSFETبا ترانزیستورIRF 740
شبیه سازی سیستم تولید هم زمان توان و آب شیرین در یک دودکش خورشیدی با استفاده از انرژی خورشیدی و ژئوترمال
کاربرد منطق فازی درعلوم خاک
ارائه ی روشی مبتنی بر تحلیل های زمانی و اجتماعی به منظور کشف تبانی در سیستم های شهرت بازخوردی
مطالعه جریان سیال و انتقال حرارت در یک کانال U شکل دندانه دار چرخان
تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر کارایی و اثربخشی (همراه با مطالعه موردی)
اعمال پوشش هیبریدی نانوکامپوزیتی زیرکونیا- آلومینا- بنزوتریاوزل
زیبایی شناسی و معانی و مفاهیم آن درمعماری ایران
  • ۹۶/۰۱/۰۶
  • سحر خانوم