مدل

مدل دکوراسیون های زیبا + ایده های زیبا برای طراحی + مقالات طراحی

مدل

مدل دکوراسیون های زیبا + ایده های زیبا برای طراحی + مقالات طراحی

با این 12 راه حس و حال پاییزی را به خانه خود بیاورید

سحر خانوم | شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۳۰ ب.ظ

مجموعه: دکوراسیون و چیدمان



وقتی هوای پاییز به پوست ما می‌خورد حسی طبیعی در ما ایجاد می‌شود که بخواهیم خانه خود را تبدیل به فضایی دنج کنیم و با نوشیدنی‌های گرم، کوسن‌های نرم، و جریان نور شمع از پاییز لذت ببریم. ممکن است پاییز مقطعی از سال باشد که شما بخواهید بیش‌تر به تفریح بپردازید.

 

با انجام چند خرید هوشمندانه، و اگر فرد ماهری در خرید وسایل دکوری هستید و انجام چند تغییر کوچک، شما می‌توانید خانه خود را جذاب‌تر و دنج‌تر کنید و البته پول زیادی هم خرج نکنید. از دیوارهایی که روی آن تابلوهای هنری زیبا آویزان شده است گرفته تا استفاده از راه‌هایی خلاقانه در اضافه کردن رنگ به فضای خانه، در این مطلب 12 راه را به شما معرفی می‌کنیم که از طریق آن می‌توانید حس و حالی پاییزی به خانه خود بدهید.

دکوراسیون پاییزی منزل, عکس دکوراسیون پاییزی

 
1. به بوفه خود جلوه تازه‌ای بدهید.
این بوفه زیبا بیش‌تر شبیه یک بوفه سفارشی است، اما در حقیقت از فروشگاه ایکیا خریداری شده است. برچسب‌هایی با طرح‌های یونانی تمام چیزی است که شما برای تبدیل کردن یک بوفه ساده سفید رنگ به یک وسیله که تبدیل به نقطه کانونی اتاق می‌شود نیاز دارید. همانطور که در عکس می‌بینید با تغییر ظاهر، این بوفه تبدیل به نقطه کانونی اتاق شده است. به جای استفاده از برچسب‌ها، شما می‌توانید با استفاده از شابلونی که دارای طرح‌های یونانی است و رنگ طلایی این طرح را روی بوفه خود نقاشی کنید.
 

دکوراسیون پاییزی منزل, عکس دکوراسیون پاییزی

 
2. با استفاده از چیزهایی که از جمعه ‌بازار پیدا می‌کنید یک دیوار هنری زیبا در خانه خود ایجاد کنید.
جعبه‌هایی که در آن‌ها کاغذهایی با طرح‌های معماری و طرح‌های گیاهی وجود دارد معمولا به راحتی در جمعه بازارها پیدا می‌شوند، طرح‌هایی که بسیار زیبا و خاص هستند و قیمت بسیار ارزانی هم دارند.


تعدادی از این طرح‌ها را با ابعاد یکسان خریداری کنید، چهار، شش، یا هشت عدد مجموعه مناسبی بر روی دیوار ایجاد می‌کنند.اگر از رنگ قاب‌ها خوشتان نمی‌آید، با استفاده از اسپری‌های رنگ می‌توانید رنگ آن‌ها را به راحتی عوض کنید. در نهایت این قاب‌ها را با دقت و در یک چیدمان درست (مانند عکس بالا) بر روی یکی از دیوارهای خانه خود در فضای غذاخوری نصب کنید.
 

دکوراسیون پاییزی منزل, عکس دکوراسیون پاییزی

 
3. تعداد اندکی اشیای سه‌بعدی را جمع‌آوری کرده و آن‌ها را به صورت تلفیقی روی یک دیوار نصب کنید.
این اشیا می‌توانند اشیای بدون قاب باشند که وقتی روی دیوار قرار می‌گیرند جلوه‌ای زیبا ایجاد می‌کنند. هم‌چنین می‌توانید یک تکه چوب را از نجاری بخرید و روی آن با رنگ سیاه (و حتی ماژیک سیاه) جمله مورد علاقه خود را بنویسید. البته ابتدا جمله مورد نظر را روی کاغذ بنویسید، سپس با مداد جمله مورد نظر را روی چوب نوشته و بعد با استفاده از رنگ یا ماژیک سیاه روی آن را پر کنید.

وسیله جالب دیگری که می توانید خودتان بسازید یک تیرکمان است. دو چوب باریک را رنگ کنید و آن‌ها را با طناب یا نخ رنگی بپیچید. مقداری پَر به یکی از سرهای هر کدام از چوب‌ها بچسبانید و سپس آن‌ها را به صورت ضربدری (مانند عکس بالا) روی دیوار نصب کنید.
 

دکوراسیون پاییزی منزل, عکس دکوراسیون پاییزی

 
4. بر روی میز پذیرایی خود زیرلیوانی‌های جدیدی اضافه کنید.
استفاده از یک دست زیرلیوانی یا زیر بشقابی جدید و بامزه، مانند زیرلیوانی‌های شماره‌‌دار که در عکس بالا می‌بینید، راه بسیار ارزان قیمتی برای زیباتر کردن میز پذیرایی است. یا، اگر می‌توانید بافتنی ببافید، می‌توانید با استفاده از مهارت خود زیرلیوانی‌های بافته‌شده خلق کنید. با این کار از نخ‌ها و کامواهای باقی‌مانده از کارهای قبل خود نیز به خوبی استفاده می‌کنید.
 

دکوراسیون پاییزی منزل, عکس دکوراسیون پاییزی

 
5. کتاب‌فروشی‌هایی که کتاب‌های دسته دوم می‌فروشند را برای خرید کتاب‌های هنری زیر و رو کنید.
کتاب‌های هنری جدید قیمت بسیار زیادی دارند، اما کتاب‌فروشی‌هایی که کتاب‌های دسته‌دوم می‌فروشند کلی کتاب هنری زیبا دارند که می‌توانید آن‌ها را با قیمت اندکی خریداری کرده و در کتابخانه ای خلاقانه مانند عکس بالا به شیوه ای زیبا و جذاب به نمایش بگذارید.
 

دکوراسیون پاییزی منزل, عکس دکوراسیون پاییزی


6. از یکی از دوستان عکاس خود بخواهید از شما یک عکس خانوادگی بگیرد و آن را روی طاقچه قرار دهید.
این‌که نمی‌توانید یک عکس حرفه‌ای برای گرفتن یک عکس خانوادگی استخدام کنید، به این معنی نیست که باید از خیر این کار بگذرید. یکی از دوستان عکاس خود را برای شام به خانه خود دعوت کنید و از او بخواهید که یک عکس خانوادگی از شما بگیرد.

البته برای گرفتن این عکس بهتر است یک مکان بیرون از خانه، مانند یک پارک محلی یا حیاط خانه خود، را انتخاب کنید تا پس‌زمینه عکس شما زیبا باشد. هم چنین این کار را در ظهر انجام ندهید چراکه نور محیط اصلا مناسب عکاسی نیست.
 

دکوراسیون پاییزی منزل, عکس دکوراسیون پاییزی

 
7. برخی از وسایل قدیمی را از گنجه خود دربیاورید و به نمایش بگذارید.
به طاقچه خانه خود حس و حالی شخصی و خانوادگی بدهید. تعدادی از عکس‌های قدیمی و وسایل قدیمی را از گنجه بیرون آورید و روی طاقچه بچینید. مرکز این چیدمان را یک آینه قرار دهید و فاصله‌ها را با شمع‌دان و گلدان پر کنید.

 

دکوراسیون پاییزی منزل, عکس دکوراسیون پاییزی


8. یکی از دیوارهای آشپزخانه را به رنگ تخته‌سیاه درآورید.
با وجود کابینت‌های بسیار زیاد، آشپزخانه معمولا فاقد دیواری خالی است و این مسئله می‌تواند دلیل خوبی برای انجام یک کار کوچک در آشپزخانه باشد. برای رنگ کردن قسمت کوچکی از دیوار فقط کافی است کوچک‌ترین قوطی رنگ تخته‌سیاه موجود در بازار را خریداری کنید. از این فضا برای نوشتن لیست خرید، برنامه‌های غذایی، و یا نوشتن جملاتی زیبا و الهام‌بخش استفاده کنید.
 

دکوراسیون پاییزی منزل, عکس دکوراسیون پاییزی


9. با استفاده از شابلون طرح کف فضای خوردن صبحانه را تغییر دهید.
آیا باورتان می‌شود که کفپوش‌هایی که در عکس بالا می‌بینید با شابلون نقاشی شده‌اند؟ اگرچه کار با شابلون کمی سخت و قت‌گیر است، اما اگر برای این کار زمان بگذارید نتیجه بسیار خوبی خواهید گرفت و قسمت نقاشی‌شده جلوه فوق‌العاده منحصربه‌فردی به خانه شما خواهد داد. برای این‌که این کار راحت انجام شود قسمت کوچکی از خانه مانند کف فضای خوردن صبحانه را انتخاب کنید.
 

دکوراسیون پاییزی منزل, عکس دکوراسیون پاییزی

 
10. چند گیاه خانگی جدید را وارد خانه خود کنید.
گیاهان تازه و سرزنده تغییر زیادی در فضای خانه ایجاد می‌کنند. این گیاهان اکسیژن وارد فضا کرده و به خانه شما زندگی، بافت، و فرمی مجسمه‌گون اضافه می‌کنند. همانطور که در عکس بالا می‌بینید در این فضا از گیاهان مختلف در ابعاد و شکل‌های متفاوت استفاده شده است و فضا جلوه‌ای سرزنده و شاداب به خود گرفته است.
 

دکوراسیون پاییزی منزل, عکس دکوراسیون پاییزی


11. اتاق خواب خود را به رنگی غنی دربیاورید.
خرید یک قوطی رنگ هزینه زیادی ندارد، اما تغییر رنگ دیوار اتاق خواب تاثیر فوق‌العاده زیادی در زندگی شما می‌گذارد. در این پاییز از یک رنگ خاکستری- آبی استفاده کرده و به اتاق خود ظاهری خاص و جذاب بدهید.

دکوراسیون پاییزی منزل, عکس دکوراسیون پاییزی

 
12. یک بالشت و پتوی پشمی روی نیمکت خانه خود قرار دهید.
در روزهای سرد پاییزی یک پتو و بالشت پشمی همه آن چیزی است که شما به آن نیاز دارید. نوع خوب این نوع پتوها و بالشت‌ها قیمت چندانی ندارند و برای مدت زمان زیادی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و البته هیچ‌وقت هم از مد نمی‌افتند. به یک عصر پاییزی فکر کنید که از بیرون به خانه آمده‌اید و می‌توانید زیر پتو رفته و حسابی گرم شوید.

منبع : chidaneh.com



دکوراسیون ایده آل خود را بسازید

  • جدیدترین مدلهای چوب پرده
  • دکوراسیون منزل برای جشنها
  • 3ایده تزیین و رنگامیزی یک کشو لباس!
  • بزرگتر نشان دادن خانه با زاویه ها
  • جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه
  • جدیدترین مدل دکوراسیون برای آشپزخانه شما
مطلب در سایت مدل موبایل

مطالب دیگر
بررسی عملکرد افزودنی نانو تیوب کربنی و نانو سیلیس بر مقاومت فشاری، خمشی و سایشی سازه های بتنی
Approximation of Higher Echelon Demand Distribution in a Two-Echelon Continuous Review Inventory System with Lost Sale
علوم انسانی ومساله تغییربررسی ظرفیت های علوم انسانی با تأکید بر روش مطالعه تاریخی
آینده پژوهی اسلامی؛ امکان پذیری و چگونگی تحقق
Short-term load forecasting of Urmia city with hybrid k-means, VSS LMS” learning method for RBF neural network
The investigation of the lesson book context adaptation degree in natural sciences of sixth primary grade along with purposes of nationa lesson plan
بررسی مقایسهای اثربخشی روشهای تبلیغات تجاری از دیدگاه مشتریان صنعت لوازم خانگی درشهر تبریز
بررسی عدم وجود رویکرد تکنولوژیکی در معماری معاصر ایران با تمرکز برمشخصه های پایداری زیست محیطی
اولین گزارش از بازوپایان کرتاسه میانی در برش استخروئیه (غرب کرمان)
ارزیابی نقش توسعه بنگاه های کارآفرین در پویایی اقتصادی
  • ۹۶/۰۱/۱۲
  • سحر خانوم