مدل

مدل دکوراسیون های زیبا + ایده های زیبا برای طراحی + مقالات طراحی

مدل

مدل دکوراسیون های زیبا + ایده های زیبا برای طراحی + مقالات طراحی

به بالکن و حیاط خلوتتان سر و سامان دهید

سحر خانوم | پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۰ ق.ظ

مجموعه: دکوراسیون و چیدمان



 وقتی بادهای پاییزی شروع به وزیدن می کنند و حراج‌های اجناس تابستانی بازار را رونق می بخشند، بهترین فرصت برای خرید وسایل فضای بیرونی و طراحی دوباره ایوان و پاسیو فرا رسیده است.

 

 دو دلیل مهم برای این کار وجود دارد:
1. فضاهای بیرونی هم‌چنان در ذهن شما زنده هستند. شما در این زمان برای سه یا چهار ماه از این فضاها استفاده کرده‌اید و کمبودها و مزیت‌های آن را خوب شناخته‌اید. رنگ صندلی ها را دوست ندارید یا  نشیمن جای کافی برای بیش‌تر از هشت نفر ندارد؟ جزئیات در ذهن شما زنده هستند و می توانید برای تابستان آینده تصمیمات درست و هوش‌مندانه‌ای بگیرید.

2.حراج‌ها. وسایل باغ‌بانی و نشیمن‌های بیرونی اکنون حراج شده‌اند. اکنون زمان آن است که بالشتک‌ها، فواره‌ها، و حتی گیاهان را خریداری کنید و مطمئن باشید تابستان سال آینده به خاطر این کار از خود راضی خواهید بود.

در این مطلب پیشنهاد هایی برای شما داریم تا با آینده نگری تابستان آینده را بیشتر در ایوان یا حیاط خلوت خود بگذرانید.

 

چیدمان پاییزی بالکن,چیدمان بالکن در پاییز

 
طراح از خطوط معماری این فضا برای ایجاد نقاط کانونی استفاده کرده است. توجه کنید که چگونه کوسن‌ها مانند سربازان خبردار ایستاده‌اند و چشم شما را به سمت بار هدایت می کنند.

بخرید. بالشتک‌های مناسبی برای سایه‌بان‌های تابستانی خریداری کنید. در حراج های فصلی می توانید طرح‌های بسیار زیبایی از آنها را تهیه کنید.
 

چیدمان پاییزی بالکن,چیدمان بالکن در پاییز


در این فضای بیرونی برای هدایت چشم به سمت نقاط کانونی از کاشت گیاهان و معماری منظره استفاده شده است. توجه کنید که کل مسیر ورودی آن‌قدر باریک شده است تا تمرکز شما را به جلو و در جهت آن هدایت کند.

بکارید. هر گیاهی را که دوست دارید بکارید. آب باران برای گیاهان جدید بسیار مناسب است و فصل پائیز فصل خوبی برای کاشت درختان و درختچه‌ها است.
 

چیدمان پاییزی بالکن,چیدمان بالکن در پاییز


اگر از نمایی دیگر به این فضا نگاه کنیم متوجه تلالو نور خورشید بر روی مسیر ورودی می شویم. این فضا بهترین جا برای کاشتن گیاهانی است که به نور خورشید نیاز دارند.
 

چیدمان پاییزی بالکن,چیدمان بالکن در پاییز

 
بکارید. گیاهان فصلی. این گیاهان در طول زمستان محکم و سالم باقی می مانند و تبدیل به ستارگان شما در طول تابستان آینده خواهند شد.
 

چیدمان پاییزی بالکن,چیدمان بالکن در پاییز

 
اشیای تزئینی یک فضا را زیبا و یا کسل‌کننده می کنند. فانوس‌های شیشه‌ای تابستانی و گیاهان ساحلی به این فضا کمی شخصیت داده‌اند.

بخرید. چراغ‌های مناسب فضاهای بیرونی و اشیای تزئینی ساحلی، چراکه قیمت این وسایل در اواخر تابستان به‌شدت کاهش می یابد.
 

چیدمان پاییزی بالکن,چیدمان بالکن در پاییز


نقطه کانونی اصلی این باغ، آبنماهای کوچکی هستند که از روی صدف‌ها به داخل استخر کوچکی می ریزند.

بخرید. آبنماها جلوه ای متفاوت در حیاط شما خلق می کنند، می توانید آنها را از فروشگاه هایی که وسایل مخصوص محوطه دارند تهیه کنید.
 

چیدمان پاییزی بالکن,چیدمان بالکن در پاییز

 
یکی دیگر از نقاط کانونی مشخص این فضا حوضی است که توسط فضاهای چمن‌شده احاطه شده است و در آن دو صندلی نیمکتی قرار گرفته است. حتی مقدار کمی چمن در یک فضا می تواند به چشم استراحت دهد و راه‌رفتن را ساده کند.

بکارید. چمن. چمن را می توان در فصل پاییز کاشت تا ریشه‌های آن پیش از شروع زمستان قوی و قدرتمند شوند. شاید کاشتن چمن کمی سخت باشد اما در بهار دارای یک محوطه چمن‌پوش با رنگ سبز زمردین خواهید بود.

 

چیدمان پاییزی بالکن,چیدمان بالکن در پاییز


نقطه کانونی اصلی در این فضا دیواری است که شومینه در آن قرار گرفته است. در این فضا از گل و گیاه کم‌تر استفاده شده است و بیش‌تر محوطه کوچکی برای گردهمایی و مهمانی های خانوادگی است. به سایه‌بان سفیدرنگ که بر روی فضای نشیمن و دو صندلی مقابل شومینه که فضای کوچکی فراهم کرده‌اند توجه کنید.

بخرید. مبلمان فضاهای بیرونی را در هماهنگی با دیگر اجزای فضای خود خریداری کنید.

 

چیدمان پاییزی بالکن,چیدمان بالکن در پاییز


به آینه نصب شده در قسمت غذاخوری توجه کنید که به این فضا شخصیت و زیبایی بخشیده است. می بینید که یک تکه آینه چقدر فضا را زیبا کرده است؟

بخرید. آینه‌ و آثار هنری. اما اگر در آب‌وهوای سرد زندگی می کنید، آن‌ها را تا بهار آینده در جایی دیگر نگه دارید. زمستان با آثار هنری آویزان‌شده در فضاهای بیرونی مهربان نیست.
 

چیدمان پاییزی بالکن,چیدمان بالکن در پاییز


مهم نیست که مشغول بازساری و نوسازی کلی و طراحی کامل فضاهای بیرونی خانه خود هستید و گل وگیاه جدید می کارید و یا تنها چند وسیله ساده خریداری می کنید، آن‌چه مهم است این است که این کار را در اواخر تابستان و اوایل پاییز انجام دهید. قسمت‌های مختلف شهر را به خوبی نگاه کنید تا حراجی ها را پیدا کنید و بتوانید برنامه‌ریزی کاملی برای تابستان آینده انجام دهید.

منبع : chidaneh.com



دکوراسیون ایده آل خود را بسازید

  • دکوراسیون بالکن در فصل پاییز
  • بالکن کوچک خانه تان را زیبا کنید
  • راههایی برای لذت بردن از فضای بیرونی خانه
  • طراحی های زیبای تراس و بالکن
مطلب در سایت مدل موبایل

مطالب دیگر
سیر تکامل طبیعی خاکهای شور و سدیک در مطالعه موردی در استان گلستان
بررسی جایگاه شبکه های اینترنتی و نقص آنها در ایجاد آسیبهای اجتماعی نسل امروز
Dimensionality in canonical correlation of settlements characteristics and levels of infrastructure in rural Akwa Ibom State, Nigeria in 2014
بررسی رابطه ترتیب تولد و میزان عزت نفس در موفقیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور تربت جام
کاربرد مدل SWAP در شبیه سازی نحوه توزیع املاح در خاک
اعتبارات اسنادی و ماهیت حقوقی آن در حقوق تجارت بین الملل
عوامل هویت ساز پارک هامقایسه موردی پارک علوی و پارک خلدبرین شیراز
نقش مدیر سبد پروژه در پیاده سازی موفق استراتژی
مطالعه تجربی ویژگیهای ترمواپتیکی شیشه و شیشه سرامیک با استفاده از روش عدسیشدگی حرارتی دو پرتوی
پیش بینی وشبیه سازی سیستم ارسال پیام کوتاه به کمک نرم افزارهای SPSS,Arena
  • ۹۶/۰۳/۱۸
  • سحر خانوم