مدل

مدل دکوراسیون های زیبا + ایده های زیبا برای طراحی + مقالات طراحی

مدل

مدل دکوراسیون های زیبا + ایده های زیبا برای طراحی + مقالات طراحی

۱۰۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

ایده هایی برای طراحی آلاچیق

سحر خانوم | چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۰ ب.ظ

مجموعه: دکوراسیون و چیدمان



همانطور که همه ما می دانیم هدف ما از داشتن آلاچیق، داشتن مکان و سرپناهی برای ارتباط ما با طبیعت است.

 

همه ما از این که ساعاتی را در فضای سبز و در دل طبیعت بگذرانیم لذت می بریم. البته خوشحال تر خواهیم شد که بتوانیم چنین فضایی را در حیاط خانه ( آپارتمان ) و یا ویلای خود داشته باشیم. در این مواقع داشتن آلاچیق و سایه بانی که بتواند ما را از تابش مستقیم نور خورشید و یا بارش باران و برف در امان نگه دارد لازم به نظر می رسد. با این شرایط هر گاه که بخواهیم با هر وضعیت آب و هوایی می توانیم از فضای سبز لذت ببریم.

مواد و مصالح برای طراحی آلاچیق

دکوراسیون آلاچیق,ایده هایی برای آلاچیق


همانطور که همه ما می دانیم هدف ما از داشتن آلاچیق، داشتن مکان و سرپناهی برای ارتباط ما با طبیعت است. برای طراحی و ساخت آلاچیق به نظر می رسد استفاده کردن از مواد و مصالح طبیعی همچون سنگ و چوب می تواند حس نزدیکی ما را با طبیعت بیشتر کند.

دکوراسیون آلاچیق,ایده هایی برای آلاچیق


علاوه بر این که می توانید از ترکیب سنگ و چوب در کنار هم استفاده کنید، در طراحی امکان دارد که وجود یکی از آنها نسبت به دیگری چشمگیر تر باشد. کف پوش های سنگی اگر طرح و رنگ آنها با ظرافت انتخاب شده باشد می تواند جلوه زیبایی به آلاچیق ببخشد.

هماهنگی مصالح با مبلمان در طراحی آلاچیق

دکوراسیون آلاچیق,ایده هایی برای آلاچیق


اگر انتخاب شما برای ساخت آلاچیق استفاده از چوب است، می توانید با انتخاب صندلی و مبلمان چوبی با رنگ هماهنگ با چارچوب و کف پوش محیطی زیبا را بیافرینید.

طراحی سقف و دیوار آلاچیق

دکوراسیون آلاچیق,ایده هایی برای آلاچیق


سقف های پوشالی

دکوراسیون آلاچیق,ایده هایی برای آلاچیق


در بعضی از مناطق با توجه به نوع اقلیم و شرایط مصالح بومی با استفاده از پوشال های گیاهی سقف آلاچیق ها را با ترکیب با چارچوب های چوبی پوشش می دهند. این نوع آلاچیق ها را نیز می توان در شمال ایران یافت که با ساقه های برنج ساخته می شوند. در مناطق دیگر کشور نیز گیاهان متفاوتی برای این کار مورد استفاده قرار می گیرند.

سقف های گیاهی

شاید یکی از پرطرافدارترین نوع سقف برای آلاچیق ها، سقفهایی است که به کمک رشد گیاهان رونده در طول زمان شکل می گیرند. این سقف ها بسیار زیبا هستند و حس طراوت و تازگی را به شما هدیه می دهند. زیبایی عبور نور از لا به لای شاخ و برگ گیاهان لذت حضور در آن فضا را بیشتر می کند.

دکوراسیون آلاچیق,ایده هایی برای آلاچیق


سقف های چوبی مشبک

سقف های چوبی مشبک، که همه شکل های انتزاعی از طبیعت را به خود گرفته اند نیز با عبور نور خورشید از خود حس و حالی زیبا را به وجود می آورند.

دکوراسیون آلاچیق,ایده هایی برای آلاچیق


این سقف ها با داشتن تنوع طرح و نقش اجازه می دهد تا شما بتوانید انتخابی متناسب را سلیقه خود داشته باشید.

دیوار های پارچه ای در طراحی آلاچیق

دکوراسیون آلاچیق,ایده هایی برای آلاچیق


دیوارهای پارچه ای می توانند با ایجاد نیم سایه از تابش مستقیم آفتاب به محیط داخل آلاچیق جلوگیری کنند. شاید دیواره های پرده مانند آلاچیق و پوشش پارچه ای مبلمان ها بتواند حس هماهنگی را در طراحی آن تقویت کند.

سقف های پارچه ای تا شو

دکوراسیون آلاچیق,ایده هایی برای آلاچیق


این نوع سقف های پارچه ای با استفاده از ریل هایی که گیره های مخصوص را در خود جای داده اند، به شما اجازه می دهند تا باز یا بسته بودن سقف را خودتان انتخاب کنید.

سقف و دیوارهای حصیری

دکوراسیون آلاچیق,ایده هایی برای آلاچیق


حصیر ها می توانند گزینه مناسبی برای پوشش سقف و دیوارهای آلاچیق ها باشند. وجود آنها حس نزدیک نزدیکی با طبیعت را افزایش می دهد و با توجه به این که رطوبت را در خود نگه می دارند با گذر باد از میان ساقه های آن هوایی خنک را در محیط آلاچیق جریان می دهند.

سقف و دیوار یک پارچه در طراحی آلاچیق

دکوراسیون آلاچیق,ایده هایی برای آلاچیق


دست به تغییر ایده های قدیمی بزنید و  از طراحی مدرن کمک بگیرید. همانطور که در تصویر می بینید در طراحی این آلاچیق حد و مرزی میان سقف و دیواره آن نمی توان یافت. در عین حال فرم و حالت سیال، زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

سقف های کوچک با عرض کم برای آلاچیق ها

دکوراسیون آلاچیق,ایده هایی برای آلاچیق


لزومی ندارد که فکر کنید حتما تمامی محیطی را که می خواهید از آن استفاده کنید باید مسقف کرد. با در نظر گرفتن جهت تابش خورشید می توانید از سقف هایی با عرض کم و طول زیاد در کنار دیواره ها استفاده کنید.

استفاده از رنگ در طراحی آلاچیق

دکوراسیون آلاچیق,ایده هایی برای آلاچیق


محیط های رنگارنگ همیشه روحیه بخش هستند. با آگاهی از نوع پوشش گیاهی مکانی که دارید در آن آلاچیق را می سازید، دست به انتخاب رنگ بزنید. نترسید و با جسارت شروع به رنگ آمیزی کنید مطمئن باشید نتیجه خوبی خواهید گرفت و شادابی را به آن محیط هدیه خواهید کرد.

نورپردازی در طراحی آلاچیق

دکوراسیون آلاچیق,ایده هایی برای آلاچیق


فراموش نکنید، آلاچیقی که طراحی می کنید در طول شب نیز باید قابل استفاده باشد. بنابراین به نورپردازی آن توجه ویژه داشته باشید. در انتخاب وسایل نورپردازی دقت کنید و با انواع چراغهای مخصوص برای فضای بیرونی آشنا شوید و پس از آن دست به انتخاب بزنید.

ایده هایی برای طراحی آلاچیق ها

آلاچیق های بدون سقف

دکوراسیون آلاچیق,ایده هایی برای آلاچیق


با انتخاب چارچوب و دیواره های ساده و تغییر کف پوش ها نسبت محیط اطراف خود می توانید حدود آلاچیق را تعیین کنید. نیازی به داشتن سقف نیست.

مبلمان متفاوت برای آلاچیق ها

دکوراسیون آلاچیق,ایده هایی برای آلاچیق


به جای استفاده از مبلمان های معمول می توانید از تاب های بزرگی که به زیبایی با پارچه ها و کوسن ها تزئین شدند استفاده کنید. لذت تاب سواری زیر چنین سقف زیبایی را از دست ندهید.

آلاچیق ها با تکیه بر دیوار خانه

دکوراسیون آلاچیق,ایده هایی برای آلاچیق


آلاچیق ها را در مجاورت دیوار خانه برپا کنید تا بتوانید علاوه بر دسترسی سریع به آن، سقف را نیز به دیوار تیکه دهید. مجاورت این آلاچیق با خانه به زیبایی نمای خارجی ویلای شما کمک می کند.

 

منبع : chidaneh.com



دکوراسیون ایده آل خود را بسازید

  • مدرن ترین مدل آلاچیق
مطلب در سایت مدل موبایل
  • ۳۱ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۳۰
  • سحر خانوم

تاثیر رنگ ها در دکوراسیون خانه

سحر خانوم | چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۳۰ ب.ظ

مجموعه: دکوراسیون و چیدمان



اگر می خواهید خانه را پر از انرژی و نشاط کنید یا فضایی آرام در آن بوجود آورید، مواردی را که در اینجا به آنها اشاره کرده ایم، به کار گیرید.


1. آبی تیره: افزایش کارایی ذهن

بهترین رنگ ها در دکوراسیون خانه,رنگ های انرژی زا در دکوراسیون

تاثیر روانشناسی رنگ آبی تیره در دکوراسیون


این رنگ افکار شما را تصفیه می کند، به بیانی بهم ریختگی را از ذهن تان دور می کند تا با تمرکز بیشتر به اهداف زندگی تان بیاندیشید. زمانی که می خواهید تصمیمی مهم بگیرید، لباسی به رنگ آبی تیره به تن کنید.  در خانه نیز از این رنگ برای دیوارهای بزرگ یا چراغ مطالعه استفاده کنید.


2. رنگ نارنجی: شادی بخش

 

بهترین رنگ ها در دکوراسیون,رنگ های پرانرژی در دکوراسیون

تاثیر رنگ نارنجی در دکوراسیون


رنگ نارنجی اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. اگر می خواهید احساس جوانی کنید، این رنگ را در خانه خود به کار برید. افرادی خوش خنده و شاد از رنگ نارنجی به مراتب استفاده می کنند. دفتر کار یا اتاق کودک تان با این رنگ زیبا خواهد شد.


3. سبز: بهبود سلامت

بهترین رنگ ها در دکوراسیون,رنگ های تاثیر گذار در دکوراسیون

تاثیر رنگ سبز در دکوراسیون


رنگ اصلی طبیعت، رنگ شروعی جسورانه و رشد است. این رنگ شما را تشویق می کند تا توانایی های خاص خود را بشناسید و آنها را در دنیای واقعی به کار گیرید. از رنگ سبز برای صندلی، میز و در ورودی خانه استفاده کنید.

4. بنفش روشن: معنویت

بهترین رنگ ها در دکوراسیون,تاثیر رنگ ها در دکوراسیون خانه

تاثیر رنگ بنفش روشن در دکوراسیون


این رنگ شما را به دنیای دیگری پیوند می دهد. رنگ بنفش روحی تازه به احساسات می بخشد و حس بشردوستانه را در شما تقویت می کند. اگر می خواهید فضای خانه را مهربانانه تر و دوستانه تر کنید، این رنگ را در خانه خود بکار برید.


5. زرد: افزایش تمرکز

بهترین رنگ ها در دکوراسیون,تاثیر رنگ زرد در دکوراسیون خانه

تاثیر رنگ زرد در دکوراسیون


این رنگ توانایی ذهنی و زیرکی شما را افزایش می دهد و ذهن تان را شفاف می کند تا بهتر بتوانید در گفتگوها بدرخشید. از این رنگ برای مداد، دفتر و میز تحریر استفاده کنید.


6. آبی کم رنگ: آرامش

بهترین رنگ ها در دکوراسیون,تاثیر رنگ آبی کم رنگ در دکوراسیون خانه

تاثیر رنگ آبی کم رنگ در دکوراسیون


این رنگ استرس و تنش را از شما دور می کند و موجب آرامش می شود. آبی کم رنگ با رابطه عاطفی شما هماهنگی دارد. این رنگ را در خانه و لباس هایتان به کار برید تا احساس آرامش بیشتری کنید. آبی کم رنگ برای تخت، سقف و پرده ها انتخاب خوبی است.


7. ترکیب زرد و نارنجی: حس زندگی

بهترین رنگ ها در دکوراسیون,تاثیر ترکیب رنگ زرد و نارنجی در دکوراسیون خانه

تاثیر ترکیب رنگ زرد و نارنجی در دکوراسیون


ترکیب این دو رنگ، تاریکی را از بین می برد و این فرصت را به شما می دهد تا زاویه روشن اشیا را ببینید. این را نیز به خاطر بسپارید که رنگ های ترکیبی، شادی بخش اند. حوله های آشپزخانه، بالش های تزیینی یا فنجان های قهوه را با این رنگ زینت دهید.


8. قرمز روشن: شهامت

بهترین رنگ ها در دکوراسیون خانه,رنگ های انرژی زا در دکوراسیون

تاثیر روانشناسی رنگ قرمز روشن در دکوراسیون


این رنگ محرک، ترس را دور می کند و به شما شهامت می بخشد. زمانی که می خواهید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید، لباسی به رنگ قرمز روشن به تن کنید، البته مراقب استفاده زیاد از این رنگ باشید زیرا هیجان تان را افزایش خواهد داد. این رنگ را برای ظروف، قاب تابلو و بالش های تزیینی استفاده کنید.


9. آبی روشن: الهام بخش

بهترین رنگ ها در دکوراسیون,رنگ های پرانرژی در دکوراسیون

تاثیر رنگ آبی روشن در دکوراسیون


در جایی که احتیاج به آرامش دارید، از این رنگ استفاده کنید. آبی روشن به خواب راحت تر شما نیز کمک خواهد کرد. از این رنگ برای پتو، گلدان یا حتی کف پوش خانه خود استفاده کنید.


10. صورتی: مهربانی

بهترین رنگ ها در دکوراسیون خانه,آشنایی با رنگ های مهربانی در دکوراسیون

تاثیر رنگ صورتی در دکوراسیون


صورتی رنگ عشق است و مهربانی، دلسوزی و آرامش را به شما هدیه می دهد. این رنگ را در جایی که می خواهید قدرت درک و پذیرش خود را بالا ببرید، استفاده کنید. رومیزی، آباژور یا حتی یک گلدان گل را در خانه به رنگ صورتی کنید.

 

منبع : bartarinha.ir



دکوراسیون ایده آل خود را بسازید

  • رنگ های جایگزینی رنگ سفید در دکوراسیون خانه
  • بهترین رنگ اتاق
مطلب در سایت مدل موبایل
  • ۳۱ خرداد ۹۶ ، ۲۰:۳۰
  • سحر خانوم

نکاتی که باید برای دکوراسیون اتاق کودک بدانید

سحر خانوم | چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۳۰ ب.ظ

مجموعه: دکوراسیون و چیدمان



تزیین اتاق خواب کودک سرگرم کننده است اما این را در نظر داشته باشید که لوازم اتاق او باید هم کاربردی و هم متناسب با سن اش باشد. این چند نکته را هنگام تزیین اتاق خواب کودکان در نظر بگیرید.


1. تخت دوطبقه

اتاق کودک,د اتاق خواب کودک,نکته هایی برای دکوراسیون اتاق کودک تزیین اتاق خواب کودک سرگرم کننده است

 

فایده تخت های دوطبقه زمانی است که میهمان های تان می خواهند شب را در خانه شما سپری کنند. در این صورت افراد بیشتری می توانند از یک اتاق استفاده کنند، به علاوه فضای کمتری هم نسبت به تخت های دیگر اشغال خواهد کرد.


2. تخت

چیدمان اتاق کودک,نکاتی برای چیدمان اتاق کودک,نکاتی برای دکوراسیون اتاق کودک

مهمترین تصمیمی که برای تزیین اتاق خواب کودک می گیرید، رنگ آن است

 

انتخاب تخت مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا هم جنبه کاربردی و هم جنبه زینتی دارد. تخت های یک نفره برای اتاق کودک مناسب است اما مدل آن بستگی به خودتان دارد. شما می توانید یک تخت ساده یا حتی سلطنتی برای کودکتان بخرید.


3. رنگ

دکوراسیون اتاق کودک,نحوه چیدمان اتاق کودک,طراحی و دکوراسیون اتاق کودک تخت های یک نفره برای اتاق کودک مناسب است

 

مطمئنا مهمترین تصمیمی که برای تزیین اتاق خواب کودک می گیرید، رنگ آن است. به فرزندتان اجازه دهید درباره رنگ مورد علاقه اش نظر دهد. بهترین راه این است که با رنگ های خنثی مانند سفید و خاکستری آغاز کنید سپس رنگ های گرم و سرد را به آن بیافزایید.

4. فرش

چیدمان اتاق کودک,نکاتی برای چیدمان اتاق کودک همان طور که می دانید پرده نقش مهمی را در فضای اتاق کودک ایفا می کند

 

تزیین اتاق کودک را از فرش آغاز کنید. فرش های ساده بهترین انتخاب هستند، در این صورت شما می توانید اتاق را با لوازم دیگری مانند تابلوها، اسباب بازی و... تزیین کنید تا بیشتر به چشم آیند. سعی کنید فرشی بخرید که بادوام و به راحتی قابل شستشو باشد.

5. پرده

اتاق کودک,اتاق خواب کودک,نکته هایی برای دکوراسیون اتاق کودک تزیین اتاق کودک را از فرش آغاز کنید فرش های ساده بهترین انتخاب هستند

 

همان طور که می دانید پرده نقش مهمی را در فضای اتاق کودک ایفا می کند. برای اتاق کودکان 2 روش را می توان در پیش گرفت. روش اول این است که برای دیوارها رنگی خنثی و برای پرده ها رنگارنگ و طرح دار انتخاب کنید.

 

اما اگر می خواهید دیوارها را با کاغذ دیواری های طرح دار بپوشانید، ما پرده های ساده را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

6. کمی خلاقیت به خرج دهید

چیدمان اتاق کودک,نکاتی برای چیدمان اتاق کودک,نکاتی برای دکوراسیون اتاق کودک قفسه ها جزو یکی از کاربردی ترین لوازم اتاق کودک هستند

 

برای جذابیت بیشتر اتاق کودک، خلاقیت به خرج دهید و پایتان را کمی از استانداردها فراتر بگذارید. دیوار می تواند مکانی برای خلاقیت کودکان باشد. بنابراین می توانید یک دیوار را تخته سیاه کنید تا کودکتان با آن سرگرم شود. زمانی که او بزرگ تر شد هم می توانید به سادگی آن را رنگ کنید.

7. قفسه ها

دکوراسیون اتاق کودک,نحوه چیدمان اتاق کودک,طراحی و دکوراسیون اتاق کودک برای جذابیت بیشتر اتاق کودک، خلاقیت به خرج دهید

 

قفسه ها جزو یکی از کاربردی ترین لوازم اتاق کودک هستند. هر چقدر تعداد آنها بیشتر باشد، به نفع تان است. کودکان در مسیر رشد خود چیزهای زیادی جمع می کنند، بنابراین احتیاج به جایی برای نگهداری آنها دارند.

 

شما می توانید اسباب بازی ها را در کشوها قرار دهید و برای کتاب ها از قفسه های باز استفاده کنید. چیدن کتاب ها در کتابخانه، کودکتان را به کتاب خواندن جذب می کند.

8. روتختی

چیدمان اتاق کودک,نکاتی برای چیدمان اتاق کودک بالش های رنگی و طرح دار نیز زیبایی اتاق کودک او را تکمیل خواهند کرد

 

روتختی اتاق کودک را طرح دار و رنگی انتخاب کنید.


9. هنگام تزیین اتاق کودک، به استفاده آینده از آن هم فکر کنید. اگر چه اتاقی که در این تصویر می بینید برای کودکی 5 ساله تزیین شده اما او در نوجوانی هم می تواند به سادگی با تغییراتی مانند تعویض تابلو به جای تلویزیون یا میز تحریر، از آن استفاده کند.

اتاق کودک,اتاق خواب کودک,نکته هایی برای دکوراسیون اتاق کودک روتختی اتاق کودک را طرح دار و رنگی انتخاب کنید

 

این ها نکاتی است که باید در تزیین اتاق کودک به آنها توجه کنید. برای زیبایی بیشتر، آثار هنری مورد علاقه او را قاب کنید و از دیوار بیاویزید یا با برچسب های زیبا دیوار او را زیباتر کنید. بالش های رنگی و طرح دار نیز زیبایی اتاق کودک او را تکمیل خواهند کرد.

منبع : bartarinha.ir



دکوراسیون ایده آل خود را بسازید

  • دکوراسیون اتاق نوزاد
  • اتاق یک کودک موفق این است!
  • ریزه کاری های دکوراسیون اتاق کودک
  • با دکوراسیون سفید به استقبال زمستان
  • رابطه دکوراسیون و آرامش روحی
  • رنگ اتاق خواب کودک
مطلب در سایت مدل موبایل
  • ۳۱ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۳۰
  • سحر خانوم

راه های ایجاد صمیمیت در اعضای خانواده

سحر خانوم | چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۳۰ ب.ظ

مجموعه: دکوراسیون و چیدمان



اگر می خواهید دوباره اعضای خانواده را مثل سابق دور هم در اتاق نشیمن جمع کنید و فضایی صمیمی ایجاد کنید، ایده های این مطلب به شما کمک زیادی خواهد کرد.

اتاق نشیمن جایی است که اعضای خانواده برای استراحت، تماشای فیلم، بازی کردن و یا گپ زدن در آن جمع می شوند.

 

بنابراین یکی از بهترین جاها برای صرف وقت، هزینه و خلاقیت در دکوراسیون وطراحی همین اتاق نشیمن پر کاربرد است.

 

با استفاده از این 15 ایده جالب فضایی دوست داشتنی، صمیمی و گرم در اتاق خانوادگی خود ایجاد کنید.

عکس خانوادگی دیواری

 

نحوه صمیمی کردن دکوراسیون خانه,چیدمان مدرن خانه,طراحی و دکوراسیون خانه

عکس خانوادگی دیواری یکی از راه های ایجاد صمیمیت در اعضای خانواده

 

خانواده خلاق این خانه، عکسی از فرزندان خود انتخاب کرده اند و داده اند آن را برایشان تبدیل به کاغذ دیواری قابل شستشو و قابل جابجایی کرده اند. شما هم می توانید عکس های خانوادگی خود را دیواری کنید.

پروجکشن رنگی

 

ایده هایی برای دکوراسیون,ایده های دکوراسیون صمیمی,صمیمی ترین چیدمان خانه

پروجکشن رنگی یکی از ایده های دکوراسیون صمیمی

 

اگر اعضای خانواده شما هم اهل تماشای فیلم در شب هستند، می توانید به جای خریدن یک تلویزیون بزرگ، از پروجکشن های دیواری که با رنگ درست می شوند استفاده کنید.

 

یکی از دیوارهایی خالی و مناسب اتاق نشیمن را انتخاب کنید، آن را رنگ سفید بزنید و در مقابل آن دستگاه پروجکشن را قرار دهید. در تصویر بالا دستگاه پروجکشن داخل دیوار مقابل دیوار تعبیه شده است.

نقشه دیواری سفرهای خانوادگی

 

اعضای خانواده,خانواده,دکوراسیون صمیمی فضای خانه

نقشه دیواری از سفرهایی که با اعضای خانواده رفته اید

 

یک نقشه جهان که روی یکی از دیوارهای اتاق نشیمن نقاشی شده است، تبدیل به یک ویژگی تعاملی اتاق می شود وقتی از آن به عنوان نقشه سفرهایی که با اعضای خانواده رفته اید استفاده کنید.

 

برای اینکه بتوانید نقاط مورد نظر را علامت بزنید می توانید زیر نقشه از یک لایه رنگ آهن ربایی استفاده کنید تا بتوانید از علامت های آهن ربایی روی آن استفاده کنید. یا می توانید از بورد چوب پنبه ای استفاده کنید و پرچم های نشان را داخل آن فرو کنید.

مبلمان با نمک

از آنجایی که معمولا اتاق نشیمن از بقیه بخش های منزل که مخصوص پذیرایی از میهمان و .. هستند، جداست، شما می توانید در طراحی و چیدمان مبلمان کمی از کلیشه ها و قوانین فاصله بگیرید و سعی کنید فضا را با نمک تر و دوست داشتنی تر کنید. همانطور که در تصویر بالا می بینید میزهای تاس، کوسن های رنگارنگ، درب چوبی قدیمی، و صندلی حصیری فضای اتاق را برای اعضای خانواده دنج و صمیمی کرده است.

میز بازی

 

ایده های دکوراسیون صمیمی,صمیمی ترین چیدمان خانه,چیدمان خانه

ایده های دکوراسیون صمیمی

 

اگر اعضای خانواده شما اهل بازی کردن هستند از اسم فامیل بگیر تا دبلنا و …. بد نیست یک میز باریک مخصوص بازی در اتاق نشیمن قرار دهید و کنارش چهارپایه یا نیمکت قرار دهید و در زمان عدم نیاز آن را به دیوار بچسبانید تا جای کمتری بگیرد.

فرش های رنگارنگ

 

نحوه صمیمی کردن دکوراسیون خانه,چیدمان مدرن خانه,طراحی و دکوراسیون خانه

دکوراسیون صمیمی فضای خانه ایده هایی برای دکوراسیون

 

با انداختن فرش یا موکتی رنگارنگ شادی و طراوت را به مبلمان و دیوارهای یکنواخت با رنگ های خنثی اضافه کنید. طرح های رنگارنگ و شلوغ و برجسته باعث می شوند لکه ها و آشغال های ریز روی فرش کمتر دیده شوند.

تخته سیاه دیواری

 

ایده هایی برای دکوراسیون,ایده های دکوراسیون صمیمی,صمیمی ترین چیدمان خانه یکی از راه های ایجاد صمیمیت در اعضای خانواده تخته سیاه دیواری است

 

بچه ها عاشق این تخته سیاه روی دیوار اتاق نشیمن هستند. می توانید با قرار دادن تخته سیاه روی دیوار اتاق نشیمن هم برای آنها فرصت نقاشی ایجاد کنید و هم خودتان جملات الهام بخش و زیبا را روزانه بنویسید و به دکوراسیون صمیمی فضای خانه کمک کنید.

آلبوم دیواری خانوادگی

 

اعضای خانواده,خانواده,دکوراسیون صمیمی فضای خانه

نحوه صمیمی کردن دکوراسیون خانه با آلبوم دیواری خانوادگی

 

لحظات دوست داشتنی و خاطره انگیز خود را اعضای خانواده با استفاده از انتخاب قاب هایی مناسب و هماهنگ روی دیوار اتاق نشیمن نصب کنید. سعی کنید چهارچوبی مشخص و معین روی دیوار در نظر بگیرید و همواره هماهنگ با آن سایز و رنگ و شکل قاب ها تعیین کنید. به این ترتیب همیشه با اتفاقات خانوادگی به روز خواهید بود.

صندلی پنجره ای با کمد

 

ایده های دکوراسیون صمیمی,صمیمی ترین چیدمان خانه,چیدمان خانه

نحوه صمیمی کردن دکوراسیون خانه

 

اگر اتاق نشیمن کوچکی دارید اجازه ندهید فضای جلوی پنجره تلف شود. برای آن برنامه ای بچینید. مانند تصویر صندلی راحتی طراحی کنید و از فضای زیرش به عنوان کمد یا محل نگهداری چیزهای مختلف مانند کتاب و … استفاده کنید.

موروثی های نونوار

 

نحوه صمیمی کردن دکوراسیون خانه,چیدمان مدرن خانه,طراحی و دکوراسیون خانه

دکوراسیون صمیمی فضای خانه

 

لوازم قدیمی خانوادگی مانند یک مبل یا کاناپه را که سالهای دراز کنار  اعضای خانواده بوده و روزهای تلخ و شیرین را کنار خانواده تجربه کرده است را هرگز دور نیندازید، می توانید با عوض کردن پارچه رومبلی نمایی نو به آنها بدهید اما همچنان حضورشان را حفظ کنید.

میز پازل

 

ایده هایی برای دکوراسیون,ایده های دکوراسیون صمیمی,صمیمی ترین چیدمان خانه

ایده هایی برای دکوراسیون

 

احتمالا از این میزهای تا شو یا کشویی جدیدا زیاد دیده اید. این میزها برای خانه های کوچک عالی هستند و البته بسیار پر کاربرد. اما یکی از کاربردهایش که احتمالا تا به حال به آن فکر نکرده اید، می تواند پازل باشد. اگر خودتان یا یکی از اعضای خانواده اهل پازل های چند صد قطعه ای هستید این میز بهترین جا برای انجام دادن آن است. وقتی می خواهید آن را تکمیل کنید میز را بیرون می کشید و وقتی نمی خواهید میز را داخل می برید.

درب های چوبی برای جلوی تلویزیون

 

اعضای خانواده,خانواده,دکوراسیون صمیمی فضای خانه

درب های چوبی برای جلوی تلویزیون یکی از ایده های دکوراسیون صمیمی است

 

یکی از راه های خوب برای اینکه انگیزه پیدا کنید و گاهی تلویزیون را خاموش کنید و آن را کاملا از دسترس خارج کنید تعبیه این درب های چوبی برای پوشش دادن آن است. هم زیبا هستند هم خاطره انگیز و هم انگیزه می دهند که گاهی تلویزیون را به کلی از فضای اتاق حذف کنید.

قوانین خانه روی دیوار

 

نحوه صمیمی کردن دکوراسیون خانه,چیدمان مدرن خانه,طراحی و دکوراسیون خانه

ایده هایی برای دکوراسیون

 

یکی از کارهای بامزه ای که می توان روی دیوار انجام داد تهیه پوستر یا برچسب قوانین خانه خود و نصب آن روی دیوار است، این پوستر نشان دهنده چیزهایی است که  اعضای خانواده شما برای آنها ارزش زیادی قائل است.

محل مخصوص بازی بچه ها

 

ایده هایی برای دکوراسیون,ایده های دکوراسیون صمیمی محل مخصوص بازی بچه ها یکی از راه های ایجاد صمیمیت در اعضای خانواده

 

اگر بچه های کوچک یا نوجوان در منزل دارید یک میز قطار یا لگو و تعدادی صندلی پفی راحت ایده خوبی برای خلق یک فضای خوب برای بازی بچه هاست. می توانید در نزدیکی این میز نیز اسباب بازی های بچه ها را طبقه بندی کنید و در دسترس قرار دهید.

کارهای هنری زیبا

 

اعضای خانواده,خانواده,دکوراسیون صمیمی فضای خانه

دکوراسیون صمیمی فضای خانه

 

یکی از بهترین راه ها برای زنده کردن فضای اتاق نشیمن استفاده از آثار هنری است. اگر از یک اثر هنری اصیل و زیبا روی دیوار استفاده می کنید باید بقیه دکورهای دیواری را کوچک انتخاب کنید تا جلوی نمای اثر هنری را نگیرند. سعی کنید دیوار زیر آن را نیز سفید رنگ کنید.

 

منبع : nikoo.com



دکوراسیون ایده آل خود را بسازید

  • بزرگ جلوه دادن منزل با پارکت
  • فضایی به ظاهر بزرگ
  • نکات مهم برای ایجاد آرامش در خانه شما
  • یازده مکان مناسب در خانه
  • چطور LCD را با دکور داخلی هماهنگ کنید ؟!
  • چیدمان مناسب برای ورودی خانه
مطلب در سایت مدل موبایل
  • ۳۱ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۰
  • سحر خانوم

دکوراسیون اتاق پسرهای نوجوان

سحر خانوم | چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۶ ق.ظ

مجموعه: دکوراسیون و چیدمان



تغییر دکوراسیون اتاق پسرها,اتاق نوجوانان

چیدمان اتاق پسرهای نوجوان

 

مردهای کوچک، یعنی همان پسرهای نوجوان، علاقه مندی های خاصی دارند که از آنها می توانید برای دکور اتاقشان استفاده کنید. به طور مثال، یک پسر نوجوان به موسیقی یا مثلا به ماشین و مسابقات رالی علاقه خاصی دارد. این مسایل می توانند شما را برای انتخاب وسایل برای زیباسازی اتاق کمک کند. در این مطلب، یک اتاق شیک و کاملا پسرانه انتخاب کرده ایم تا بتوانید از آن ایده بگیرید.

توپ هایی که در سبد هستند، هدفون، صندلی راحتی در گوشه اتاق برای لم دادن و شنیدن موسیقی یا بازی با موبایل، کتاب و لباس و کفش که برای پسرهای این سنی بسیار مهم هستند همه در این اتاق جمع شده اند.

طراح، در کنار رنگ تیره ای که برای اتاق انتخاب شده، از وسایل چوبی و فلزی استفاده کرده تا زیبایی مینیمالیستی به فضا ببخشد.

با آویزان کردن آلات موسیقی مورد علاقه پسرها، همانند گیتار، سه تا، تار یا ... می توانید علاقه آنها را مشخص کنید. همان طور که شاید شنیده باشید، چیدمان و دکوراسیون خانه تا اندازه زیادی نشان دهده روحیه ساکنان خانه است. پس از پسر نوجوان شما به ماشین علاقه دارد، می توانید همه فضا را با اشاره های کوچک و بزرگ نشان دهید. از ماشین های کلکسیونی گرفته تا تابلوهایی که از مسابقات ماشین سواری در بازار موجود هستند.

یا اگر فوتبال دوست دارد، با توپ و تور و رنگ های مرتبط با این ورزش اتاق را تزئین کنید. لباس تیم و بازیکن مورد علاقه اش را از در کمد آویزان کنید. به طور کلی، از این دست کارها که به علاقه و سلیقه فرد مرتبط هستند.

دکوراسیون اتاق پسرها,اتاق پسرهای نو جوان

تغییر دکور اتاق پسرهای نوجوان

 

طراحی اتاق پسرهای نوجوان,دکور اتاق پسرهای نوجوان

تغییر دکوراسیون اتاق پسرها

 

دکور اتاق پسرهای نوجوان,دکوراسیون اتاق پسرها

تغییر چیدمان اتاق پسرهای نوجوان


منبع : bartarinha.ir



دکوراسیون ایده آل خود را بسازید

  • دکور کردن اتاق پسر ها با یک تم ورزشی
  • دکوراسیون و چیدمان اتاق کودک و نوجوان - سری یازدهم
  • یک چیدمان زیبا برای اتاق پسرکوچولویتان
مطلب در سایت مدل موبایل
  • ۳۱ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۳۶
  • سحر خانوم

تصاویر ویلای جولیا رابرتز در هاوایی

سحر خانوم | چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۳۰ ق.ظ

مجموعه: دکوراسیون و چیدمان



دکوراسیون خانه جولیا رابرتز,ویلای جولیا رابرتز,جولیا رابرتز

تصاویر ویلای جولیا رابرتز در هاوایی


جولیا رابرتز ( Julia Roberts ) این ویلای 6 خوابه را در سال 2011 در هاوایی خریداری کرد.

جولیا رابرتز ( Julia Roberts ) این ویلا را در سال 2011 به مبلغ 13 میلیون دلار خریداری کرد. این ویلا دارای 6 اتاق خواب و واقع در جزایر هاوایی است.

جولیا رابرتز ( Julia Roberts ) متولد ۲۸ اکتبر ۱۹۶۷ بازیگر آمریکایی سینمای هالیوود و مانکن سابق صنعت مُد است. جولیا رابرتز ( Julia Roberts ) بخاطر بازی در فیلم کمدی عاشقانه زن زیبا در سال ۱۹۹۰ لقب ستاره هالیوود را از آن خود ساخت و فروش فیلم زن زیبا ۴۶۴ میلیون دلار درآمد را به دنبال داشت.



دکوراسیون خانه جولیا رابرتز,ویلای جولیا رابرتز

تصاویر ویلای جولیا رابرتز در هاوایی

دکوراسیون خانه جولیا رابرتز,ویلای جولیا رابرتز

 

دکوراسیون خانه جولیا رابرتز,ویلای جولیا رابرتز

تصاویر ویلای جولیا رابرتز در هاوایی

دکوراسیون خانه جولیا رابرتز,ویلای جولیا رابرتز

 

دکوراسیون خانه جولیا رابرتز,ویلای جولیا رابرتز

تصاویر ویلای جولیا رابرتز در هاوایی

دکوراسیون خانه جولیا رابرتز,ویلای جولیا رابرتز

 

دکوراسیون خانه جولیا رابرتز,ویلای جولیا رابرتز

تصاویر ویلای جولیا رابرتز در هاوایی

دکوراسیون خانه جولیا رابرتز,ویلای جولیا رابرتز

 

دکوراسیون خانه جولیا رابرتز,ویلای جولیا رابرتز

تصاویر ویلای جولیا رابرتز در هاوایی

دکوراسیون خانه جولیا رابرتز,ویلای جولیا رابرتز

 

دکوراسیون خانه جولیا رابرتز,ویلای جولیا رابرتز

تصاویر ویلای جولیا رابرتز در هاوایی

دکوراسیون خانه جولیا رابرتز,ویلای جولیا رابرتز

 

دکوراسیون خانه جولیا رابرتز,ویلای جولیا رابرتز

تصاویر ویلای جولیا رابرتز در هاوایی

دکوراسیون خانه جولیا رابرتز,ویلای جولیا رابرتز

 

دکوراسیون خانه جولیا رابرتز,ویلای جولیا رابرتز

تصاویر ویلای جولیا رابرتز در هاوایی

دکوراسیون خانه جولیا رابرتز,ویلای جولیا رابرتز

 

دکوراسیون خانه جولیا رابرتز,ویلای جولیا رابرتز

تصاویر ویلای جولیا رابرتز در هاوایی

دکوراسیون خانه جولیا رابرتز,ویلای جولیا رابرتز

 

دکوراسیون خانه جولیا رابرتز,ویلای جولیا رابرتز

تصاویر ویلای جولیا رابرتز در هاوایی

دکوراسیون خانه جولیا رابرتز,ویلای جولیا رابرتز

 

دکوراسیون خانه جولیا رابرتز,ویلای جولیا رابرتز

تصاویر ویلای جولیا رابرتز در هاوایی

دکوراسیون خانه جولیا رابرتز,ویلای جولیا رابرتز

 

دکوراسیون خانه جولیا رابرتز,ویلای جولیا رابرتز

تصاویر ویلای جولیا رابرتز در هاوایی

دکوراسیون خانه جولیا رابرتز,ویلای جولیا رابرتز

 

گردآوری : بخش مد بیتوته



دکوراسیون ایده آل خود را بسازید

  • 10 حمام رویایی ستاره های مشهور + عکس
  • تصاویر خانه کیم کارداشیان و کانی وست
  • دکوراسیون منزل هالیوودی ها چه رنگی است؟
  • ویلای چند میلیون دلاری ریحانا !
مطلب در سایت مدل موبایل
  • ۳۱ خرداد ۹۶ ، ۰۸:۳۰
  • سحر خانوم

شیک ترین مدل تخت های سال

سحر خانوم | چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۳۰ ق.ظ

مجموعه: دکوراسیون و چیدمان



نمونه هایی از شیک ترین و مدرن ترین تخت خواب های 2015

 

تخت خواب سلطنتی,تخت خواب 2015

سرویس خواب های مدرن

 

تخت خواب های 2015,سرویس خواب عروس

سرویس خواب جالب

 

تخت خواب های 2015,سرویس خواب های مدرن

سرویس خواب سلطنتی

 

سرویس خواب عروس, تخت خواب های 2015

سرویس خواب سلطنتی پارچه ای

 

تخت خواب 2015 مخمل, مدل تخت خواب مدرن

سرویس خواب مخمل

 

سرویس خواب های مدرن مخمل,شیک ترین سرویس خواب ها

جدیدترین سرویس خواب مخمل

 

سرویس خواب های مدرن پارچه ای,سرویس خواب های 2015

جدیدترین سرویس خواب پارچه ای کرم

 

شیک ترین تخت های چوبی,دکوراسیون تخت

سرویس خواب های جالب

 

تخت خواب سلطنتی,تخت خواب 2015

سرویس خواب های مدرن

 

تخت خواب های 2015,سرویس خواب عروس

سرویس خواب سلطنتی

گردآوری : بخش مد بیتوته



دکوراسیون ایده آل خود را بسازید

  • مدل سرویس خواب - سری پنجم
  • مدل سرویس خواب - سری چهارم
  • دکوراسیون و سرویس اتاق خواب های سال
  • جدیدترین مدل سرویس خواب اتاق نوجوان
  • خرید تخت خواب
  • دکوراسیون اتاق خواب- سری سوم
مطلب در سایت مدل موبایل
  • ۳۱ خرداد ۹۶ ، ۰۲:۳۰
  • سحر خانوم

دکوراسیون آپارتمان های کوچک

سحر خانوم | سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۰ ب.ظ

مجموعه: دکوراسیون و چیدمان



در خانه های کوچک امروزی، بسیار مهم است که طراحی دکوراسیون داخلی خانه به صورتی باشد که بتوان از همه فضاهای آن به صورت مفید استفاده کرد. استفاده مناسب از فضاهای خانه به کاربردی تر شدن فضاها کمک کرده و آرامش و آسایش ساکنان را نیز تامین خواهد کرد.به همین منظور تصمیم گرفته ایم تا برای شما دوستان و همراهان همیشگی ایده هایی را برای استفاده مناسب و کاربردی از فضاهای کوچک را جمع آوری کند، پس با هم نگاهی به این ایده های کاربردی بیاندازیم.

چیدمان فضاهای کوچک,دکوراسیون فضاهای کوچک

طراحی فضاهای کوچک با استفاده پله‎


طراحی دوبلکس فضاهای کوچک
طراحی دوبلکس فضاهای کوچک راهی است تا بتوان فضاهای بیشتری را در یک مساحت کم گنجاند. برای این کار بهتر است برای فضاهایی نظیر اتاق خواب از ارتفاع استفاده کرده و آن ها را بالای راه پله ها طراحی کنیم. این کار باعث می شود طراحی معماری داخلی خانه حرفه ای تر به نظر بیاید و همچنین باعث می شود از فضا بهترین استفاده راببرید و هم محصور بودن اتاق خواب خود را در فضایی کوچک تامین کرده اید.

دکوراسیون آپارتمان های کوچک,شیک ترین چیدمان خانه های کوچک

طراحی اتاق خواب در فضای کوچک‎


نمونه ای دیگر از طراحی اتاق خواب در فضای کوچک
فضاهایی را که در ارتفاع طراحی می کنید، لزوما نباید در وجه انتهایی خانه قرار بگیرند، این فضا ها می توانند به سان سقف های کاذب برای دیگر فضاهای خانه نیز عمل کنند و به دکوراسیون داخلی خانه تان جذابیت ببخشند.

شیک ترین چیدمان خانه های کوچک,طراحی فضاهای کوچک

تغییر ارتفاع در کف خانه‎


ایجاد اختلاف ارتفاع در کف خانه
بهتر است در طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای کوچک از دیوار استفاده نشود، دیوارها باعث می شوند که فضا کوچک تر از آنچه که هست به نظر بیاید، پس بهترین راه برای این که حوزه های مختلف خانه را از هم جدا کنید، ایجاد اختلاف ارتفاع در کف خانه واستفاده از پله است، با کمی بالا یا پایین بردن فضاهای مختلف خانه می توانید آن ها را از هم جدا کنید.

چیدمان فضاهای کوچک,دکوراسیون فضاهای کوچک

استفاده از کتابخانه به جای دیوار‎


استفاده از دیوارهای خلاقانه در فضاهای کوچک
اگر مجبور به استفاده از دیوار برای ایجاد محرمیت در فضای کوچک خانه تان هستید، بهتر است این دیوار ها به گونه ای باشند که کاربری دیگری نیز داشته باشند. به طور مثال به جای دیوار های ضخیم که فضای خانه را کوچک تر می کنند می توانید از  یک کتابخانه استفاده کنید که به شما اجازه می دهد که مقداری از وسایل دیگرتان را نیز در آن جای داده و از آن استفاده بهتری بکنید.

دکوراسیون آپارتمان های کوچک,شیک ترین چیدمان خانه های کوچک

جدا سازی فضا به وسیله تغییر رنگ آن‎


جداسازی فضاها در خانه کوچک به وسیله تغییر رنگ
برای جداسازی فضاها در خانه های کوچک می توان از تکنیک تغییر رنگ نیز استفاده کرد.شما می توانید با استفاده از رنگ های مختلف در کف و یا دیوارهای یک خانه، بر جدا بودن فضاها از یکدیگر تاکید بیشتری داشته باشید. حتی این فضاها می توانند فاقد در بوده و در زمانی که قرار است از مهمان در خانه کوچک خود پذیرایی کنید از پرده هایی با رنگ ها و طرح های زیبا برای محصور بودن فضاها استفاده کنید.

شیک ترین چیدمان خانه های کوچک,طراحی فضاهای کوچک

جداسازی فضاها به وسیله چیدمان مبلمان‎


مبلمان راهی برای جداسازی فضاهای کوچک
یکی از راه های هوشمندانه برای جداسازی فضاهای کوچک این است که به یک مدل درست برای چیدمان مبلمان خود برسید. مبلمان ها نیز می توانند همانند دیوارها، باعث جداشدن فضاهای مختلف از یکدیگر شوند.

چیدمان فضاهای کوچک,دکوراسیون فضاهای کوچک

استفاده از رنگ سفید در فضاهای کوچک‎


رنگ سفید، معجزه ای برای فضاهای کوچک
برای این که کوچک بودن فضای خانه تان کمتر به چشم بیاید از رنگ سفید در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان استفاده کنید. رنگ سفید به دلیل روشنی که در فضا ایجاد می کند به بزرگتر جلوه دادن فضا کمک خواهد کرد.

 

منبع : chidaneh.com



دکوراسیون ایده آل خود را بسازید

  • زیباترین طراحی برای کوچکترین خانه
  • ایده های ساده برای داشتن یک دکور زیبا
  • ایده های چیدمان زمستانی
  • تزئین خانه با سینی
  • تغییر دکوراسیون خانه در یک روز
  • خانه خود را جلا دهید
مطلب در سایت مدل موبایل
  • ۳۰ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۳۰
  • سحر خانوم

با این مبلمان فلزی زیبایی حیاط خود را دو چندان کنید !!!

سحر خانوم | سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۳۰ ب.ظ

مجموعه: دکوراسیون و چیدمان



با این مبلمان زیبا حیاط خلوت خانه خود را زیباتر کنید.

 

دکوراسیون مبلمان فلزی,شیک ترین مبلمان فلزی

میز و مبلمان فلزی ‎

میز و صندلی فلزی,میز و صندلی حیاط

مبلمان راحتی فلزی ‎

مبلمان راحتی,مبلمان فلزی راحتی

میز غذاخوری فلزی ‎

میز و صندلی فلزی,میز و صندلی حیاط

میز و صندلی فلزی حیاط ‎

مبلمان فلزی شیک,میز و صندلی حیاط

میز و صندلی فلزی

میز و صندلی فلزی,میز و صندلی حیاط

شیک ترین مبلمان راحتی

میز و صندلی غذاخوری فلزی,طراحی مبلمان حیاط

مبلمان راحتی فلزی

میز و صندلی غذاخوری فلزی,طراحی مبلمان حیاط

میز و صندلی غذاخوری فلزی

میز و صندلی حیاط,مبلمان فلزی شیک

مبلمان راحتی فلزی

 

گردآوری : بخش مد بیتوته



دکوراسیون ایده آل خود را بسازید

  • شیک ترین مدل مبلمان جدید
  • دکوراسیون مبلمان راحتی و اتاق نشیمن
  • سبک های مختلف مبلمان
  • شیک ترین مبلمان راحتی
  • شیک ترین و زیباترین مدل مبلمان راحتی
  • مدل مبلمان استیل شیک
مطلب در سایت مدل موبایل
  • ۳۰ خرداد ۹۶ ، ۲۰:۳۰
  • سحر خانوم

دکوراسیون میز و اتاق غذاخوری زیبا

سحر خانوم | سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۳۰ ب.ظ

مجموعه: دکوراسیون و چیدمان



شیک ترین طراحی و دکوراسیون اتاق غذاخوری و میز غذاخوری


دکوراسیون اتاق غذاخوری

دکوراسیون اتاق غذاخوری,مدل میز غذاخوری

دکوراسیون اتاق غذاخوری

دکوراسیون اتاق غذاخوری,مدل میز غذاخوری

دکوراسیون اتاق غذاخوری

دکوراسیون اتاق غذاخوری,مدل میز غذاخوری

دکوراسیون اتاق غذاخوری

دکوراسیون اتاق غذاخوری,مدل میز غذاخوری

دکوراسیون اتاق غذاخوری

دکوراسیون اتاق غذاخوری,مدل میز غذاخوری

دکوراسیون اتاق غذاخوری

دکوراسیون اتاق غذاخوری,مدل میز غذاخوری

دکوراسیون اتاق غذاخوری

دکوراسیون اتاق غذاخوری,مدل میز غذاخوری

دکوراسیون اتاق غذاخوری

دکوراسیون اتاق غذاخوری,مدل میز غذاخوری

 

گرد آوری : بخش مد بیتوته



دکوراسیون ایده آل خود را بسازید

  • دکوراسیونی زیبا برای اتاق غذاخوری با نکات زیر
  • 3روش تزئین میز غذا برای مهمان(+عکس)
  • تزئین کردن وسایل و مبلمان منزل با پارچه!
  • دکوراسیون ناهارخوری ویژه کریسمس
  • دکوراسیونی لوکس با بافت هایی گرم و جذاب
  • مدل میز غذا خوری - سری سوم
مطلب در سایت مدل موبایل
  • ۳۰ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۳۰
  • سحر خانوم