مدل

مدل دکوراسیون های زیبا + ایده های زیبا برای طراحی + مقالات طراحی

مدل

مدل دکوراسیون های زیبا + ایده های زیبا برای طراحی + مقالات طراحی

عکس های اتاق بت من در تایوان !!!

سحر خانوم | پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۳۰ ق.ظ

مجموعه: دکوراسیون و چیدمان



یکی از اتاق های هتل بهشت در کائوسیونگ تایوان از روی داستان بتمن ساخته شده است، در این اتاق بیشتر تجهیزات بتمن را می توان دید، حتی ماشین شوالیه تاریکی در گوشه ای از اتاق پارک شده است .

 
عکس های اتاق بت من در تایوان !!!

عکس اتاق بتمن, اتاق های هتل بهشت
عکس های اتاق بت من در تایوان !!!

عکس اتاق بتمن, اتاق های هتل بهشت
عکس های اتاق بت من در تایوان !!!

عکس اتاق بتمن, اتاق های هتل بهشت
عکس های اتاق بت من در تایوان !!!

عکس اتاق بتمن, اتاق های هتل بهشت
عکس های اتاق بت من در تایوان !!!

عکس اتاق بتمن, اتاق های هتل بهشت
عکس های اتاق بت من در تایوان !!!

عکس اتاق بتمن, اتاق های هتل بهشت
عکس های اتاق بت من در تایوان !!!

عکس اتاق بتمن, اتاق های هتل بهشت
عکس های اتاق بت من در تایوان !!!

عکس اتاق بتمن, اتاق های هتل بهشت
عکس های اتاق بت من در تایوان !!!

عکس اتاق بتمن, اتاق های هتل بهشت

 

منبع : siteaks.com

مطلب در سایت مدل موبایل

مطالب دیگر
بررسی اثر برروی هدایت هیدرولیکی اشباع خاک با استفاده از پرمامترگلف
بازرسی اتوماتیک سطح پالت به منظور تشخیص عیوب پدید آمده در گریت بارها با استفاده از پردازش دیجیتالی تصویر
مزایای استفاده از نیروگاه های تلمبه - ذخیره ای دور متغیر
طراحی الگوریتم جدید حذف بار هوشمند بر اساس اضافه بار خطوط بحرانی به منظور کاهش ریسک حوادث پی در پی شبکه
مینیمم واریانس قابل دسترسی به ازای کنترلکنندهPID با استفاده از روش تکاملی تطبیق ماتریس کواریانس
مدلی برای سنجش سطوح تفکر هندسی بر اساس سه سطح اول تئوری ون هیلی
اثر هندسه ساختار بر عملکرد کلیدهای دوحالته تمام‌نوری بلور فوتونی
ارزیابی خسارات زیست محیطی ناشی از بکارگیری روش های حفاظت سواحل سنتی
اثرات آب بازگشتی از پایه های سازه های دریایی روی جریان زیر بحرانی
بررسی تاثیر خلاقیت و نوآوری درچابکی کارکنان مطالعه موردی: بانک ملی شهرستان سنندج
  • ۹۵/۱۲/۱۲
  • سحر خانوم